MunirahMH menulis

Full width home advertisement

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Post Page Advertisement [Top]

Tabung Haji melancarkan THiJARI sebagai digital platform bagi memudahkan pengguna terutama bagi tujuan pendaftaran haji. Pelanggan tidak perlu lagi bersusah payah untuk ke Lembaga Tabung Haji semata-mata untuk mendaftar haji. Hanya di website THiJARI, tidak sampai 10 minit, semuanya selesai. Yang penting ada akaun tabung haji dan minimum baki dalam akaun ialah RM1,300.00

Jom kita tengok cara mudah untuk daftar haji melalui THiJARI ini.

Mula-mula ke website dan klik daftar akaun untuk log masuk kali pertama. seperti gambar dibawah. Perlu masukkan no pengenalan diri @ ic , no akaun tabung haji dan no telefon yang didaftarkan.



Selepas berjaya daftar sebagai pengguna, akan keluar seperti dibawah. Jika anda masih belum mendaftar sebagai jemaah haji, status haji anda seperti dibawah. Untuk mendaftar, klik sahaja seperti yang diarahkan.

TAC number akan di hantar ke no telefon yang telah didaftarkan.


Selesai.



Bila dah dapat mesej berjaya seperti dalam gambar diatas, boleh la muat turun slip pendaftaran haji sebagai bukti dan rujukan masa hadapan.







2 comments:

  1. Terima kasih di atas perkongsian.

    Kesian yg dpt giliran mengerjakan haji tahun ni..

    Jemput join segmen ni k. Ucapan kata semangat untuk frontliners kita. Semoga mereka terus bersemangat dan dipermudahkan segala urusan.

    https://ejulz.blogspot.com/2020/04/segmen-ucapan-buat-frontliners-covid-19.html?m=1

    ReplyDelete
  2. Mudahnya daftar haji dalam talian macam ni. Tq share ya.

    Minimum Rm1300 dlm akaun TH 👍

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Colorlib