MunirahMH menulis

Full width home advertisement

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Post Page Advertisement [Top]

Assalamualaikum reader's This is me & salam 1 M'sia.

Hari ni duduk-duduk baca something tetiba terjumpa teknik untuk dapatkan jodoh. Heheh. kepada sesiapa yang dah ada calon, Alhamdulillah, kepada yang masih single mingle, haa try la tek ni ni, mana tahu menjadi. Hahaahah. Aku rasa semua dah sedia maklum bahawa setiap insan di muka buni ini Allah telah ciptakan jodoh masing-masing.  Bagi perempuan, jikan anda rasa anda diciptakan bersendirian, bermakna anda SALAH kerana tulang rusuk yang ada pada anda adalah milik pasangan anda. Anda ada 1 dan MR. RIGHT anda  ada 1. So lengkap bukan??? Jahi tak payah kita cerita panjang-panjang jom kita tengok macam mana untuk mendapatkan jodoh.

BERDOA
First of aall korang semua mesti la kena berdoa supaya dikurniakan jodoh yang baik tambahan pula jodoh merupakan ketentuan yang maha kuasa. Juga berdoa supaya dipermudahkan untuk bertemu dengan jodoh. :))

JANGAN PUTUS ASA
Mostly yang gagal bercinta sekali, dah serik untukbercinta lagi. Anda juga mesti la tidak berputus asa dan terus berusaha mencari.

FIKIRKAN DIRI SENTIASA MENARIK
Korang janagan la berfikiran negative. Korang mesti fikirkan yang korang itu sebenarnya cantik. Sebab cantik itu subjective dan maksudnya sangat luas. Jangan maksudkan cantik berdasarkan fizikal semata-mata. Pandangan setiap orang berbeza.




BELAJAR SAYANGI DIRI SENDIRI
Anda perlulah menyayangi diri anda sebelum menyayangi orang lain. Jika anda tidak mampu untuk sayang diri anda, macam mana anda ingin menyayangi orang lain??? Fikirkan betapa berharganya diri anda dan betapa bertuahnya anda dapat hidup di dunia ini. Menyayangi insan sekeliling anda seikhlasnya dan hapuskan perasaan benci.

SENTIASA JAGA PENAMPILAN
Anda sedang ,encari pasangan??? Kerana itulah anda perlu bersiap sedia bertemu dengannya pada bila-bila masa. Oleh itu sentiasalah menjaga penampilan diri agar kelihatan cantik, menarik dan kemas kerana 1st impression adalah sangat penting.

LUASKAN PEMIIRAN TERHADAP CINTA
Buka hati dan minda untuk menerima cinta  dan sebab itu orang kata cinta tak mengenal waktu, usia, darjat dan keturunan.  Mesti yakin bahawa cinta hanya akan datang kepada mereka yang betul-betul bersedia untuk menerima dedatangannya.

ASAH KEMAHIRAN BERKOMUNIKASI
Keyakinan semasa berkomunikasi adalah sangat penting kerana ia mununjukkan kesungguhan. Perlu pandai menggunakan bahasa tubuh, 'eye contact' dan cara berkomunikasi. Semangat yang ditunjukkan boleh menarik orang mendakati anda.






No comments:

Post a Comment

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Colorlib