MunirahMH menulis

Full width home advertisement

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Post Page Advertisement [Top]

Assalamualaikum kepada semua pembaca THIS IS ME!

Seperti yang anda semua sedia maklum,  tanggal 16 MEI telah ditetapkan sebagai hari untuk mengingati jasa para guru atau lebih dikenali sebagai HARI GURU. Guru sememangnya seorang insan yang snagat mulia. Guru bukan sahaja ditugaskan untuk mengajar, tapi mendidik, membetulkan kesilapan kita semua. Guru biasanya akan mengajar murid-muridnya sesuatu subject sehingga murid itu betul-betul faham dan bukan sekadar menjalankan tanggungjawab secara sambil lewa. Tidak semua manusia itu mampu menggalas tanggungjawab sekadar seorang guru. Manusia-manusia hebat yang wujud sekarang ini tidak akan ada tanpa seorang guru. Semuanya bermula dari seorang guru. Memang betul, pendidikan awal bermula dari rumah, segala basic pembelajaran yang kita kenal biasa bermula dari pengajaran seorang ibu. Guru pula bertanggungjawab memperkukuhkan basic yang kita ada dan membuat penambahan ilmu kepada kita mengikut peringkat umur kita.

Tema Hari Guru pada tahun 2012 ialah GURU INNOVATIVE MELONJAKKAN TRANSFORMASI PENDIDIKAN NEGARA.


Di kesempatan ini, aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI GURU kepada semua guru-guru ynag pernah mengajar aku, guru-guru di Tadika Kemas Sri Kemunting, Kuantan,  semua guru di Sek Keb. Sultan Abdullah, Kuantan(1998-2003), Sek Men Keb Agama Pahang, Muadzam Shah(2004-2008), dan semua lecturer di UiTM kampus Dungun (2009-2012). Segala usaha murni kalian insyaAllah akan aku ingat dan kalian semua akan sentiasa berada dalam doaku.

SKSA

SMKAP

UiTM kampus Dungun



No comments:

Post a Comment

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Colorlib