MunirahMH menulis

Full width home advertisement

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Post Page Advertisement [Top]

Assalamualaikum

Hye hye hye bertemu lagi kita...He he he.. Ok hari ni aku nak buat entry pasal RUNNING MAN.Tau sebab apa?? sebab sekarang mood tengok Running Man. Hurm korang sume tahu tak Running Man tu apa?? OK actually running man ni ialah rancangan variety show korea. Hurm nak kata aku minat gila-gila korea ni tak la. Tapi layan jugakla drama-drama and movie-movie korea ni.. Lagu-lagu kpop pon ada yang aku layan. hehehe. Atually variety show korea aku jarang tengok Tapi running man ni aku tengok. Memang best. Klakar habis. Bila aku tengok rancangan ni.. aku akan gelak sampi sakit perut.HUHUHU. Aku tertarik nak tengok sebab aku dengar kawan aku(mimi) gelak sakan time tengok. Itu la sebab yang menarik aku nak tengok. 1st episod yang aku tengok ialah time SI WON Super Junior jadi guest. Aku miant r Siwon ni sebab aku rasa die ni macho.Hehehe. Tapi Kim Hyun Joong pon aku minat gak huhuhu. Tapi minat-minat aku tidakla sampi kumpul semua poster, wall paper and semua info. Tapi kim Hyun joong penah masok mimpi aku, 2 kali.. Hhehehe. tersenyum lebar aku bila bangun tido. ~lalalal~. Ok berbalik kepada Running Man. Hurm semalam aku balik kerja, tetiba rasa nak layan running man, hilang penat aku bila gelak tengok ranangan ni. Heheh. Aku ada koleksi rancangan ni ckir je, sampi episod 30 kalau tak silap. Tu pon copy dengan adik aku. Sebenarnya bukan setakat 30 je episod die, banyak lagi. So tadi aku pon tanya member aku (muni) pasal running man ni sebab die pon sekarang tengah mood layan benda ni. So die pon bagi tau yang die layan benda alah nie dekat Imeimo. Hurm aku pon try la buka web tu. Rupenya banyak lagi rancangan variety show yang lain yang boleh kita tonton dekat Imeimo ni. So kepada semua peminat running man especially peminayt KPOP, korang sume boleh la lawat lama web imeimo ni ye.. confirm puas hati..


No comments:

Post a Comment

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Colorlib