MunirahMH menulis

Full width home advertisement

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Post Page Advertisement [Top]

Asslamualaikum...

Hye hye hye..
hurm da agak lama ye  aku tak update blog. Bukan apa.. line tak berapa nak laju laa, tu yang tak de mood nak update.. OK la jom kita terus kepada tajuknya ye..

Hari ni aku buat coklat. Hurm nak kata aku ni rajin sangat tak la jugak. huhuh. Beli coklat compound tu pun tanpa dirancang. Begini ceritanya, aku keluar semlam nak cari kemeja putih untuk kerja.Ak lupa kau nka bagi tau, aku dapat kerja dekat Lanjut Beach Resort, Kerja sementara je.Kalau aku dapat sambung degree Insya Allah aku akan sambung. Berbalik kepada cerita kemeja tadi, aku pusing-pusing bandar tak jumpa pon kemeja  putih. kemeja warna lain banyak la. Biasa la rompin ni bukan macam Kuantan, senang nak dapatkan barang walaupon last minute, bandar kecik la katakan. Lepas tak jumpa cari kemeja tu, aku pon pusing-pusing, terlalu depan kedai kek and on that time terlintas nak buat coklat. Aku pon bukak purse tengok ada bajet lebih, huhu apa lagi masok kedai cari choclate compound. Aku beli 2 jenis dark choclate and white choclate.  Itu la jadinya hari ni aku buat coklat. So inilah hasilnya..:) :



 Sekian sahaja entry hari ini. Sampai ketemu di entry yang seterusnya ya.. :)

1 comment:

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Colorlib