MunirahMH menulis

Full width home advertisement

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Post Page Advertisement [Top]

Assalamualaikum semua..hai.. Apa khabar? wow lama menyepi.. 2 minggu ni busy sangat2.. Blog pon tak sempat nak jengah lama..kejap2 je.. Tengok2 kot ada yg comment..nak blogwalking pon tak sempat..nak reply komen pon x sempt..minta maaf pada followers yang dtg blog, saya belum sempat untuk balas kunjungan. In shaa Allah weekend ni free sikit..nanti saya balas semua kunjungan.

Okay berbalik pada tajuk... Haaa suprised.!! Actually ni baru masuk ofis, baru balik dari out station. Ok sis shikin ada komen pada entry saya before this die ada inform yg saya top commentor..tapiii time tgh rush2 nak siapkan report, so sy just approved je comment, later baru nak balas kunjungan ke blog die, tapiii kesibukan tu terbawak ke pada minggu ni, kena p outstation pulak sampai seminggu..so memang xde masa nak blogging..

Masa saya out station, ada ofismate wasep tny saya order barang apa? Sebab ada parcel samapi, saya pon confident cakap mana ada beli barang, suruh la die tgokkan item description..sekali die kata top comment..haha then baru teringat yang sis ashikin pernah inform yang saya top commentor..hahah.. Berbunga2 hati bila tau dpt hadiah.. So hari ni saya masuk ofis, pagi2 terus bukak and tengok...wow banyak, and one of the gift tu ada perfume..mid night fantasy lagi. Fav perfume tuh!!!!









Untuk info semua sis Ashikin ni ada buat Perkhidmatan urut terapi buang angin bagi wanita untuk area salak tinggi, Nilai, Dengkil, Putrajaya dan Cyberjaya..kalau sesiapa yang berminat boleh contact die ye.




Caj perkhidmatan(Per/Jam):

1. Kawasan Salak Tinggi RM35 dirumah sis Ashikin @ Rumah client

2. Kawasan lain (Pilihan)
A- Rumah client (RM45)
B- Rumah Sis Ashikin ( RM35)

Slot Perkhidmatan:
Isnin - Jumaat = Malam sahaja
Sabtu-Ahad = Tengahari, petang, malam

So Sesiapa yang berminat, yang area berdekatan, bole roger die ye di talian : 019-9884032

14 comments:

  1. Wah tahniah awak! Boleh spray-spray wangi-wangi lepas ni :)

    ReplyDelete
  2. wahhhh... bestnya, cantik gift tu, paling best perfum tuh

    ReplyDelete
  3. Sep sikit.. Kita pun dapat hadiah juga..
    Tahniah Munirah..

    ReplyDelete
  4. Heheheh lps ni boleh dpt badge top fan mcm kat facebook tuu 😄

    ReplyDelete
  5. tahniah munirah. bertuah kalau rajin blogging ni.
    shikin is always beri hadiah.

    ReplyDelete
  6. Rezeki tak pernah salah alamat. Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  7. waah hahaha surprise gift memang paling best la kan dari mood biasa biasa terus boleh boost mood hihi. anyway i firsttime datang sini hehe jemput blogwalking juga

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Colorlib