MunirahMH menulis

Full width home advertisement

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Post Page Advertisement [Top]

Assalamualaikum kepada anda semua..

Ok sekarang ni aku free sikit lah.. Aku da lama tak update blog sebabnya penat dengan kerja. So hari ni meruakan offday aku. Aku terbaca 1 info hari.. Iaitu 4 perkara dalam 4 keadaan. Korang nak tau tak apa 4 perkara dalam 4 keadaan tersebut?? Teruskan membaca entry ini sampai habis ok!!!!!!!

Banyak rahsia Allah yang kita tak tahu. Dan ini adalah salah 1 rahsia Allah yang ingin aku kongsi.

1) Allah menyembunyikan redhanya pada ketaatan hambaNya. Amal yang kecil dan setikit jangan dipandang remeh kerana mungkin adanya redha Allah di situ. Buat apa amal yang besar tapi tidak ada keredaannya???

2) Disembunyikan kemurkaan terhadap hambanya pada kemaksiatan yang dilakukan oleh manusia tersebut. Oleh itu, jangan memperkecil dosa yang kecil, kemungkinan terdapat kemurkaan yang tersembunyi.

3) Allah menyembunyikan waktu doa kita dikabulkan. Mungkin doa itu dikabukan ketika kita berdoa, mungkin juga ketika waktu lain, so berdoalah dengan bersungguh-sungguh.

4) Dia sembunyikan wali dalam kalangan hambanya. Janganlah kita memperlekehkan orang yang berpakaian selekeh kerana mungkin orang itu tinggi darjatnya di sisi Allah dan merupakan waliNya.


No comments:

Post a Comment

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Colorlib