MunirahMH menulis

Full width home advertisement

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Post Page Advertisement [Top]

Pada entry lepas saya ada share pasal buku baru ustazah Asma Harun. Actually saya tertarik nak beli dan saya order bukunya.
Alhamdulillah 2 minggu lepas dah sampai. Cantik sangat. Kontent dalam pun cantik,  menarik untuk dibaca, bukan huruf semata² yang bila baru baca je dah menguap.

Buku kembara menuju Allah

So parcel yang diterima ada 1 box. Dalam 1 box ada 4 buah buku dan1 buku free bertajuk wanita dambaan syurga. So total 5 buku dengan harga RM150.00 Alhamdulillah, dah tamat baca 1 buku, ada lagi 4 untuk dihabiskan.

Berbaloi untuk dibaca, untuk motivasi diri, penguat semangat, dan untuk bacaan santai








4 comments:

  1. Ada aim juga buku ni tapi belum sampai masa nak beli sbb kena kumpul duit dulu :)

    ika datang singgah sini https://ikashoid.blogspot.com/2020/07/book-review-beautifool-sebuah-antologi.html

    ReplyDelete
  2. Cantik warna buku-buku.
    Eh lama awak tidak menulis.

    ReplyDelete
  3. cantik warnanya..sarat dengan ilmu..

    ReplyDelete
  4. waaah saya suka sangat cover dia, menarik sbb ada bulatan bila digabungkan. saya dah lama tak baca buku selain buku rujukan ^^' kena mula balik ni

    ReplyDelete

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Colorlib