MunirahMH menulis

Full width home advertisement

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Post Page Advertisement [Top]

Assalamualaikum to all readers..
Hurm u olls semua apa khabar??? hope sihat2 semua.. Actually aku ni baru je lepas membasuh baju dan rasa macam nak buat assingment. Tapi tak tau nak start dari mana. Pagi tadi ada 1 class je. Assignment yang aku rancana nk wat ni ialah assignment subjet CRG or nama penuh dia Bussiness& Professional Ethics. Dalam assignment ni kami di suruh untuk mencari ethical issue dalam sebuah movie.Dan movie yang telah di persetujui ramai ialah THE DEVIL WEARS PRADA. Not bad jugak movie ni. Aku difahamkan movie ini diadaptasi dari sebuah novel.. Dah lama da cerita ni tapi aku je yang tak tengok.




Siapa tak yang tak tengok drama ADAM & HAWA??? Tipu mustahil korang semua tak tengok. Aku yang dok kt hostel ni pon cari alternative lain untuk tengok..hehe walaupun kdg2 tersangkut2 sebab line slow.. tapi still gak nak tengok. Yer la bila baca novel ADAM & HAWA terasa seperti diawang-awangan. Nak jugak tau jalan cerita..adakah sehebat novel dan secantik novel jalan ceritanay..heheh...Tapi ada je episod yang aku skip. Hurm sekarang ni drama tu tersangatlah femes. Actually aku pon tak tau apa yang aku merepek kt sini.. Sebab da lama sangat da tak wat entry baru.. Tu yang buat jugak even rasa merapu je taip..hihihi..
Ok la aku rasa sampi sini je kowt. Aku nk cari ilham macam mana nak start wat esemen ni...:))



No comments:

Post a Comment

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Colorlib