MunirahMH menulis

Full width home advertisement

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Post Page Advertisement [Top]

Assalamualaikum kepada semua readers This is Me.. Hurm da lame aku tak update blog ni. Penyakit malas asyik bertandang. hehehe. Di kesempatan ini aku nak mengucapkan SELAMAT AHRI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIT DAN BATIN . Aku rasa masih belum terlambat untuk aku mengucapkan selamat harti raya sebab SYAWAL kan sebulan..heheh Ha korang da start pose 6 blom??? Aku pon blom. I' Allah esok aku start pose. Sebenarnya aku tak tahu nak buat enrty apa sebenarnya. Tapi disebabbkan da lame x update, aku merajinkan diri untuk mengupdate walaupon pada hakikatnya malas. Bukan mals sebab apa. Sebab byak sangt benda yang hebdak diuruskan pasal kemasukan aku ke  Uitm bulan September ni.



Untuk pengetahuan korang semua, aku sekarang ni suke sangat mencuba benda2 baru dari segi memasak laa.. Pantang aku jumpa resepi dalam buku and aku berminat confirm aku buat. Raya kali ni aku buat 6 jenis kuih raya. Lau ikutkan hati aku nak buat bayk lagi, xp lau syik ngadap ke kuih raya, benda lain plak tak terbuat. Kat bawah ni aku share dengan korang kuih2 raya yag aku buat.. 
hurm yg ni aku bg nme biskut kacang ijau...

biskut bulan
famouse amos.. even rasanye xla exactly mcm yg kt kedai 2 xp still rasa sodap..:)

sarang semut

chip choc cookies


peanut butter

Sape suke makan tart telur??? Aku tau ramai suke makan tart telur kan??? Aku try buat tart telur jugak time buln pose hari tu.. Buat untuk juadah berbuka.. Disebabkan first trial.. so xbape nak cantik tapi yang penting rasa okeyh.....


Dan semalam rasa macam nak makan mushroon soup ug mcm kt Pizza tu. Yang makan dengan garlic bread tu.. tapi kt daerah aku ni takde pizza hut.. So buat sendiri laaa.. Nasib bek menjadi walaupon kaler tak bape cantik due to several mistake..tapi janji bes betol tak??? heheh Semalam pon aku buat pudding truffle jugak..heheh.. :)









Skang da 28/8/2012..laagi 3-3 hari kita nak sambut merdeka yang ke 55. So aku nak mengucapkan selamat menyambut hari kemerdekaan kepada anda semua semoga keamanan ini kekal sampai billa2.. Korang tau tak tema  kemerdekaan tahun ni??? Kalau korang tak tahu meh sini aku nak bagi tau.. JANJI DITEPATI.
So as a malaysian marilah  kita  sama-sama kibarkan jalur gemilang..;)
























































1 comment:

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Colorlib