MunirahMH menulis

Full width home advertisement

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Post Page Advertisement [Top]

Assalamualaiku...
 Ok dah lama aku tak buat entry sejak aku berkerja. Baru sedar sebenarnye yg blog ni dah lama terbiar. Hehehe.Entry kali ni aku nak tulis pasal sebuah buku. Normally entry aku kalau pasal buku, mesti berkaitan novel. Tapi kali ni bukan novel. Kali ni buku agak keagamaan. Aku bukanlah suka sangat baca buku keagamaan ni, aku akan baca kalau buku tu more kepada bentuk cerita/kisah2 benar. Kalau buku straight theory.. memang awal-awal lagi aku surrender. Buku ni pasal Perdebatan tentang agama Kristian dan Islam di mana perdebatan yang berlaku antara ketua paderi yang tersohor di Sepanyol dan orang alim telah membuka mata anak paderi tersebut bahawa ajaran agama yang dibawa oleh ayahnya adalah tidak benar dan Anak paderi tersebut membuat keputusan untuk memeluk Islam. Sangat-sangat menarik buku ni. Buku ni adik aku yang kenalkan kepada aku. Aku rasa buku ni memang bagus untuk dibuat bahan bacaan terutama  untuk golongan remaja. Memang banyak manfaatnye dan pengajarannya.

So sape yang memang hantu novel aku cadangkan korang belilah buku ni. Tak bosan baca buku ni dan hargnya hanyalah RM 22.00.. Standard harga novel yang selalu korang beli tiap-tiap bulan untuk buat koleksi.. Hehehe

No comments:

Post a Comment

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Colorlib