MunirahMH menulis

Full width home advertisement

Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Post Page Advertisement [Top]

Hai Assalamualaikum

Okay actually post2 yang sebelum ni tak banyak info sangat.. Just list tempat2 yang saya pergi melawat dan selebihnya ialah gambar. Okay entry kali ni ialah pasal last dekat Jogja. Flight kami dalam tengah hari and kami avoid ambil flight petang sebab saya nak catch up flight balik ke jb pula.. Untuk entry Kali ni saya akan share info pasal accommodation kami sepanjang kat sana dan juga transport.

Last day kami hanya visit 1 tempat je which is candi prambanan. Kawasan candi tu agak besar, bole tahan jugak tenaga yang diperlukan..


Untuk penginapan, kami stay di backpackers hostel.. Hostel baru..Okay cuma sharing la dengan other traveller. Ini sebab nak rasa experince duduk hostel. Tapi after this rasanya  prefer hotel instead of hostel..Budak laki berdua tu bertuah sebab takde strangers yang stay dengan mereka. Macam saya dapat kawan baru.. Alhamdulillah mereka pon dari Malaysia so xde masalah dengan perangai mereka. Cara mereka. And mereka agak friendly jugak..

Untuk supir kami guna khidmat Mas Danny.. Harga berbaloi dan die akan jemput kita di airport dan hantar kita balik ke Air port. Kalau berminat nak guna khidmat boleh lock date dgn die through whatsapp (sebab kami pon guna whatsapp je) ni no nya  +6282141118599










Nak balik dah



No comments:

Post a Comment

Bottom Ad [Post Page]

| Designed by Colorlib